• درباره دانش‌پژوهی محض
    • مزیت‌های دانش‌پژوهی محض در فرانگر
    • ایده‌های پژوهشی در حوزه حسابداری و مالی
    • مترجمین مالی و حسابداری
    • مشارکت در طرح‌های پژوهشی (اعلام علاقمندی و ارسال رزومه)

     

     

    درباره دانش‌پژوهی محض
     

     

    دانش‌پژوهی محض، دانش‌پژوهی در عرصه اکتشافات (scholarship of discovery) و یا در حقیقت همان تحقیقات اصیل (original research) است. کشف دانش جدید با هدف دستیابی به درک بهتر یا زدن یا یک جزء ضروری در هر رشته می‌باشد.

     

    در یک تعریف پژوهش عبارت است از مطالعه آگاهانه، برنامه‌ریزی شده و روشمند به هنگام مواجهه با مسئله‌ای پیچیده و مبهم، به قصد ایجاد وضوح و رفع پیچیدگی و ابهام از آن مسئله است که نکات برجسته ین تعاریف عبارت است از حرکت، تلاش، نظم و دقّت، داشتن هدف و روش علمی به انگیزه دستیابی به حقایق و پاسخ‌ها.

     

     

     



     

     

     

    مزیت‌های دانش‌پژوهی محض در فرانگر

     

     

    تیم پژوهشی فرانگر به پشتوانه تحصیلات اکادمیک در مقاطع ارشد و دکتری  در رشته حسابداری اولین پژوهش محض را در زمینهٔ دانش‌پژوهی حسابداری برای تأسیس شرکت دانش‌پژوهان مالی حسابداری انجام و ساختاری را برای اجرای دانش‌پژوهی مالی و حسابداری ارائه کرد.

     

    ساختار فعلی شرکت فرانگر در چهار حوزه دانش‌پژوهی محض مالی و حسابداری، دانش‌پژوهی ادغام مالی و حسابداری، دانش‌پژوهی کاربرد مالی و حسابداری، دانش‌پژوهی آموزشی مالی و حسابداری تعریف شده است و فعالیت‌های شرکت در هر حوزه به‌طور واضح تعریف و ارائه شده است.

     

     

     

     

     

    ایده‌های پژوهشی در حوزه حسابداری و مالی

     

     

    تیم پژوهشی فرانگر همواره با مطالعه و تحقیق برای ارائه طرح‌هایی  در جهت  توسعه شرکت خود تلاش می‌کند و همچنین آمادگی دارد در زمینهٔ مالی و حسابداری پژوهش‌های بنیادین انجام دهد.

     

     

     

     

    مترجمین مالی و حسابداری

     

     

    در تیم پژوهش محض شرکت دانش‌پژوهان مالی فرانگر  مترجمین متخصص مالی و حسابداری حضور دارند که می‌توانند خدمات ترجمه تخصصی متون مالی و حسابداری را برای اعضای تیم فراهم کنند. در صورت نیاز به خدمات ترجمه متون مالی و حسابداری با عضویت در تیم متفکران نوین مالی می‌توانید از این خدمات با کیفیت بالا و قیمت مناسب استفاده کنید.

     

    در اینجا فرایند دریافت متن ترجمه تا تحویل تشریح می‌گردد.

     

     

     

    مشارکت در طرح‌های پژوهشی (اعلام علاقه‌مندی و ارسال رزومه)

     

     

    تیم پژوهش محض شرکت دانش‌پژوهان مالی فرانگر  برای ارائه خدمات به تیم متفکران نوین مالی و همچنین اجرای طرح‌های پژوهشی سازمان‌ها و نهادها به همکاری شما علاقه‌مند عزیز نیازمند است. شما می‌توانید با ثبت رزومه خود در سایت، بعد از مصاحبه تخصصی در طرح‌های پژوهشی این شرکت مشارکت کنید.

     

     

     

    هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی